ロカボで-10キロ!ダイエットと旅とイギリスと・・・

ローカーボダイエット・旅行・本・イギリス・料理のどれかを風の吹くままに・・・

ローカーボダイエット8 野菜

All right, love ハート️ 本日のテーマは野菜です

Please note the difference between above-ground and below-ground vegetables.

地上と地中で育つ野菜の違いに注目してください

Vegetables with less than 5 percent carbs may be eaten relatively freely. If you’re on a not-too-strict low-carb diet (more than 20 grams per day), you can probably eat all you want of all these low-carb vegetables.

野菜の糖質は総量の5%以下です。ちょー厳しい糖質制限をしている人以外は糖質の低い野菜は自由に食べてください

糖質の低い野菜 特集

All numbers are net carbs per 100 grams (3½ ounces).3

100gにつき何グラムの糖質があるか?

Cauliflower – 4 g. The most classic and iconic of all low-carb vegetables. The base of cauliflower rice and cauliflower mash. Check out our top 18 cauliflower recipes

カリフラワー。ロカボを象徴する野菜。たくさんのロカボレシピが開発されています

Cabbage – 3 g. Another great low-carb vegetable. Who doesn’t love butter-fried green cabbage or the truly addictive Asian cabbage stir-fry?

キャベツ。バターや油をたっぷり使って炒めて食べて

Avocado – 2 g. Not just low carb, but also full of nutritious fat. Avocado can be eaten in all kinds of ways, including on its own, perhaps with some mayonnaise, or it can be used to make guacamole. But that’s just the start, here are more awesome avocado recipes

アボカド。マヨネーズ和えやワカモーレにして。他にも最高のレシピあります(あちらのサイトに。いつかのせます)

Broccoli – 4 g. Another great option that can replace pasta, rice or potatoes. Just fry it in butter or add some cheese for great-tasting side dishes.

ブロッコリー。パスタや米、ポテトの代わりにメインに添えよう。バター炒めしてチーズをかけたら素敵なサイドディッシュに

Zucchini – 3 g. Try our zucchini fries or zucchini chips. Zucchini can also be used to make low-carb pasta, like in this low-carbonara.

ズッキーニを揚げたり薄切りにしてチップスにしよう、細切りにしてカルボナーラ風などロカボパスタに料理するのも良い

Spinach – 1 g. An extremely low-carb vegetable, that can be used in many ways. Check out our very popular low-carb frittata with fresh spinach.

ほうれん草。なんと1g 使い道の多い食べやすい野菜。オムレツはいかが?

Asparagus – 2 g. Tasty and nutritious and very low carb. Top recipes

アスパラガス。2g おいしくて栄養あってすっごく低糖質

Kale – 4 g. ケール 4g 青汁の材料ですね

Green beans – 4 g. さやえんどう4g

Brussels sprouts – 5 g. 芽キャベツ 5g

葉野菜はどんどん食べていいみたいです( ´ ▽ ` ) ビタミン採りましょう

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ではまた See ya.


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