ロカボで-10キロ!ダイエットと旅とイギリスと・・・

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ローカーボダイエット13 肉・魚・玉子

All right, love? ロカボ食べて良いものの続きです。無限に食べられるこの3つを詳しく載せます。

 

Meat: Any type: Beef, pork, lamb, game, poultry, etc. Feel free to eat the fat on the meat as well as the skin on the chicken. If possible try to choose organic or grass-fed meats.

肉:なんでも。牛、豚、羊、それ以外、イノシシでもウサギでも何でも。鶏皮のような肉の脂身もOkです。こだわるならオーガニックの肉にしましょう。 羊大好きなのでうれしいな。脂身を残さなくて良いのでコラーゲンが採れますね

 

Fish and seafood: All kinds: Fatty fish such as salmon, mackerel, sardines or herring are great. Avoid breading.

魚:全般。脂ののった魚は特におすすめ。鮭、鯖、鰯など。 養殖物は避けよう、と言われても難しいですね。これはローカーボダイエットはロハスというかスローフードの発想が入ってるからかと。真面目にやっている養殖ならありと思います。

 

Eggs: All kinds: Boiled, fried, scrambled, omelets, etc. Preferably organic eggs. Recipes 

玉子:どんな料理でも。茹で、焼き、スクランブル、オムレツなど。オーガニックなら尚良い そして調理の際にはこの点もお忘れなく

 

Natural fat, high-fat sauces: Using butter and cream for cooking can make your food taste better and make you feel more satisfied. Try a Béarnaise or Hollandaise sauce, check the ingredients or make it yourself. Coconut fat or olive oil are also good options.

天然の油や高脂肪の食べ物:調理の際にはバターやクリームを用いましょう。美味しくなって満足度も上がります。オランデーズソースのようなバターをたっぷり使うソースを作りましょう。ココナッツオイルやオリーブオイルもいいですね 美味しいメインが食べられるロカボってgood! ではまた。


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